Tänään on ollut kaunis päivä mutta en aamulla tullu lähtreneeksi lenkille vaikka tiesin että mun "pitäisi" Kun tultiin avustajan kaa litukasta oli liian helppo vaan napata koira ja ajella kauppisen puutrarhalle ehkä 1 km matkaa senkin kun olisi voinut juuri ja juuri kelata kun kerran parhaana päivänä voin kelata ton "meidän kadun"320m jopa 3 kertaa Nyt illalla tehtiin kyll suskin kaa semmonen 1½ tunnin lenkki suski oli vieres kannustamassa ja jos voimat loppuu hinaamassa mut kotiin mutta ei tarvinnu hinata.koti hoidostaki tuli hoitaja jota en oo nähny viikkoihin hänkin sanoi et oon laihtunnu jo.

Syömisiä olen yrittäny ottaa oikeesti itteä niskasta kii vaik muut ottaa mä vaan sanon en juuri tällä kertaa ota juuri tänään ei maistu ja kaatuuko maailma jos nyt 1krt/vko syön 10 karkkia muutaman keksin pojan kaa herkku päivänä kun muuten päättää vain että TÄNÄÄN en ota herkkuja.Olen tämän todennut toimivaksi ei tarvi ajatella et 3kk en syö karkkia vaan TÄNÄÄN tällä hetkellä jätän väliin